21/08/2018
有冇諗過忙完Ocamp 之後可以點再充實自己?🤹🏻♀
同埋啱啱入到City 有乜好做?🤔
除左讀書,拍拖,住Hall,返工,其實仲可以夜晚落堂後過嚟空手道試下,識下朋友,做下運動,操Fit啲就最好啦💪🏻
同埋無論你係freshman 定Year 234......
我地都好歡迎你!🤝
而上面就係我地九月份嘅練習時間表
*留意返,因為24號係中秋節,所以嗰日嘅堂會取消,等大家都係留返係屋企同屋企人團圓食月餅啦❤🤤
我地sem break 定平時都係逢星期一同五夜晚都有堂㗎!假期就冇
💪🏻🥋 有咩問題想問歡迎dm 我地
或者whatsapp都得㗎👋🏻contact in bio 😊🌊