中大藝墟2013~衝入藝墟!

中大藝墟2013~衝入藝墟! 中大藝墟2013:衝入藝墟 藝墟係每年全中大盛事!
當天將有過百學會及團體在百萬大道聚集!
同學可於當天尋找適合自己的學會/團體參加
開展不一樣的大學生活!
今年9月12同13日一齊衝入藝墟!! Let Your Dream Take Flight :D

13/09/2014

Wow! 中大藝墟又黎啦 :D
今年中大藝墟2014會係今個星期四同五(18-19/9)舉行!
大家快0的like呢個page睇下啦 :DDD
See you!!

日期:9月18至19日
時間:1000-1800
地點:百萬大道

Organization

仲有廿分鐘我地就收爐架啦!!!未拎按金的soc請dog rush到龐萬倫搵我啦, 記得帶齊按金單同活動報告呀。.....同埋想問邊個今日中午漏左支鴨鴨筆喺sofa度呀? 不如而家過泥拎返丫!
18/10/2013

仲有廿分鐘我地就收爐架啦!!!
未拎按金的soc請dog rush到龐萬倫搵我啦, 記得帶齊按金單同活動報告呀。.....同埋想問邊個今日中午漏左支鴨鴨筆喺sofa度呀? 不如而家過泥拎返丫!

Soc呀Soc......啲按金是咪唔要架啦......?如果可以啲錢淨左可以落晒我袋就好啦......(傻的嗎?!?!?)我等你地等得好辛苦呀~~~我明白大家都好忙, 星期二三hold左whole day兩日都冇時間泥, 可能連頭先嗰兩個...
18/10/2013

Soc呀Soc......
啲按金是咪唔要架啦......?

如果可以啲錢淨左可以落晒我袋就好啦......(傻的嗎?!?!?)
我等你地等得好辛苦呀~~~

我明白大家都好忙, 星期二三hold左whole day兩日都冇時間泥, 可能連頭先嗰兩個鐘都泥唔到。

不過唔緊要, 我會繼續等~~~
等~~寂寞到夜深~~

!!!最後最後最後退按金時段!!!
今日!!!龐萬倫一樓!!!6:15-7:00pm!!!

過埋E段時間, 任何申請恕不受理, 希望大家明白。

行政部部主May Fong

17/10/2013

退按金時段其實已經喺琴日5點半結束左架啦, 但都見到有D soc. 仲係未泥拎按金wor, 明白大家都可能好忙, 星期二三兩日都泥唔到. 所以呢, 我地額外為大家開多一個時段:

聽日18/10星期五1:15-3:15pm@龐萬倫1/F啲圓枱嗰度

未拎按金的soc.請珍惜最後機會啦! 過埋聽日, 我地就會唔再接受任何退按金安排架啦. 希望大家明白! 同埋記得帶齊文件呀!!

有咩問題, 請直接打俾我啦, 電話係90619160, 唔該晒大家!

行政部部主 May Fong

29/09/2013

嘩嘩嘩,話哂2013藝墟完咗都有半個月啦,大家仲記唔記得我哋呢?

我哋有份《2013藝墟問卷調查》,希望大家可以花少少時間填啦!

想讚宣傳部部P靚女又得,想片物管部又惡又串都得!只要你肯填,我哋全部照單全收!!!

28/09/2013

有關發還按金之安排的Email已經出左啦! 快D check 下mailbox啦!

15/09/2013

藝墟期間,本會拾獲數件不同物品。如同學發現有物品遺失,請聯絡本會。

雖然一三藝墟已經落幕,不過點點回憶依然喺我哋心坎中!
15/09/2013

雖然一三藝墟已經落幕,不過點點回憶依然喺我哋心坎中!

最後機會啦!快啲一齊衝入藝墟啦!
12/09/2013

最後機會啦!
快啲一齊衝入藝墟啦!

今日就係藝墟最後一日啦!快啲把握機會,衝入藝墟啦!
12/09/2013

今日就係藝墟最後一日啦!
快啲把握機會,衝入藝墟啦!

11/09/2013

哇!話咁快,原來聽日就係藝墟第一日啦!
聽日朝早10點半我地會準時係百萬大道舉行開幕禮!大家記得黎睇啦~
參展團體記得派代表出席bo :)
我地到時會影大合照架~

Address

百萬大道
Hong Kong

Telephone

3943-7201

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when 中大藝墟2013~衝入藝墟! posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The University

Send a message to 中大藝墟2013~衝入藝墟!:

Share