10/08/2014
聽日就係Reg Day喇:
大家係咪好期待呢!
我地Biochem Exco好想快d見到大家呀:P
聽日大家記得帶齊野黎做Registration喇!
黎到未Reg得或者Reg完嘅就可以黎我地Counter
同我地生化嘅幹事傾下計,
飲下清涼嘅飲品甘^v^
到時Atrium上見到毛毛同大眼仔就快d過黎搵佢地啦:D
記得睇多次Biochem RegDay攻略先黎啵!
http://www.uwants.com/viewthread.php?tid=17608275