20/09/2017
入到Energy呀🔋
做啲乜嘢好呀🤓🤓
上系莊呀上系莊🙌🏻
玩O night呀玩O night🍻
😃😄😁😆😊😇🙃😉😍
能源工程學黎到第四年啦😙😙
各位辛辛學子過五關斬六將入到黎⚔⚔
唔想就咁做小毒毒渡過❓
👉🏻👈🏻👉🏻👈🏻👉🏻👈🏻
想識下fd子擺下梳屎❓
👨👨👦👦👨👨👧👧👨👨👦👦👨👨👧👧📑📑📑📑
咁就要黎我地嘅O night同傾莊啦😃😃
_________________________
以下就係時間同地點😆
♻Onight +傾一:
日期: 2⃣5⃣/9⃣(Mon)
時間🕡: 6:30pm
地點: ERB215
♻傾二:
日期: 2⃣8⃣/9⃣(thu)
時間🕡: 6:30pm
地點: ERB406
♻傾三&成莊&食宵:
日期: 3⃣/🔟 (Tue)
時間🕡: 6:30pm
地點: ERB406
________________________
有咩疑問嘅話🤔🤔
可以打以下電話📞📞
96044070(Mandy)
90384886(Jet)
64320906(Jennifer)
到時見😚😚😚✌🏻✌🏻✌🏻