17/09/2018
⚙⚙MAE招下莊啦 ❣❣
過去一年係Engine生活過成點?係咪好似好摺好毒識唔到人咁?
🔨想係MAE裡面識到一班好Firm好正既知心朋友?
🔨想擁有一班一齊Chur GPA Chur莊務既同學?
🔨好鐘意、想為MAE出一分力?
咁就岩啦!MAE既傾莊啦🙌💪🏻有興趣既,記住以下時間啦!
💗日期:
♠傾一:9月18日(星期二)
♥️傾二:9月26日(星期三)
♣傾三 : 9月28日(星期五+食宵)
📝📝傾一至傾二最少出席一天
提提大家‼️成莊日(傾三)必須出席‼️
時間🕖:7:30 PM
地點🏢: 何善衡工程學大樓
即使去到呢刻都未知上唔上莊,唔緊要,比自己一個機會,踏出多一步,黎左我地傾莊先啦❣希望見到大家啦