22/09/2014
ONIGHT個晚玩得好開心呀好多Freshmen bb黎左
聽日係NA NURSOC 第2次傾莊喇!
ONIGHT唔得閒冇黎? 唔緊要架
聽晚7點新亞書院雅禮舍等緊你!
仲諗?
記住呀! 一定要出席最少2次傾莊 而且第3次既成莊日一定要出現架!
有疑問?
搵我地既pic啦!
柳J 66720530
我地等緊你!
https://www.facebook.com/NANursoFireFox
LIKE我地個PAGE去知道最新既情況啦!